Toimitusaika:

Tuotteiden toimitus kestää kahdesta viiteen (2-5) arkipäivää. Mikäli toimituksen arvioidaan kestävän pidempään, ilmoitamme siitä tilaajalle ja halutessaan tilaaja voi joko vaihtaa puuttuvat tuotteet toisiin tai pyytää tilauksen peruuttamista, jolloin rahat palautuvat asiakkaan tilille.

Myymämme tuotteet ovat aina varastossa, mutta tietotekniikan aiheuttamista syistä voi jokin tuote olla virheellisesti esillä vaikka sitä ei varastosta löydy.

Kun paketti on lähetetty, tilaajalle lähetetään Postin seurantakoodi sähköpostitse, tekstiviestillä sekä asiakkaan tilauksen seurantaan, jonka avulla voidaan seurata paketin liikkeitä Postin sivuilta.

Kun paketti on lähetetty matkaan, sen tulo kestää yleensä yhden arkipäivän. Kaikki paketit lähetetään Postin tai Postnordin välityksellä. Yleensä paketti on tilaajalla 2-3 arkipäivän sisällä tilauksen jättöhetkestä.

Huomioitavaa toimitusajassa on, että Posti/Postnord ei kuljeta paketteja viikonlopun aikana. Tuotteiden toimitus kestää kahdesta viiteen (2-5) arkipäivää, jonka jälkeen tuotteet ovat noudettavissa postista. Hintaan lisätään automaattisesti postitus- ja paketointikulut joiden suuruus ilmoitetaan ostoskorista tilaajatietoihin siirryttäessä.

SmartPOST -automaatti

Toimituskulut alkaen 6,90 EUR.

Voit noutaa pakettisi SmartPOST -automaatista. Kun paketti on noudettavissa SmatPOST -automaatista saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä.

Paketti noudettava viikon sisällä saapumisesta. Mikäli paketti on isompi, kuin mikä voidaan toimittaa SmartPOST -automaattiin (max. koko 60x36x60cm), toimitamme tilauksesi Postipakettina osoitteesi mukaiseen postiin.

Spraymaaleja ei toimiteta SmartPOSTiin.

Maksutavat:

  • Kotimaiset verkkopankit (Posti, Postnord, Varasto, Myymälä)
  • Luotto- ja pankkikortit Paytrail-palvelun välityksellä (Posti, Postnord, Varasto, Myymälä)
  • - Lasku SVEA -palveluiden välityksellä (Posti, Postnord, Varasto, Myymälä)
  • - Käteinen (Varasto ja Myymälä)

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

SVEA Lasku sekä PINSsit:

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Erämaksu sekä pinssit

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Erämaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessa www.svea.fi/pins.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi

Palautusoikeus:

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- tai palautusoikeus. Vaihdamme luonnollisesti myös vialliset tai väärin toimitetut tuotteet. Muistathan että tuotteen tulee kuitenkin olla täysin käyttämätön. Force Majeure - Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme ja tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut:

0–2 kg 9,00€
2–5 kg 10,05€
5–15 kg 13,50€
15–30 kg 19,00€
30-50 kg 25,00€
50-100 kg 30,00€
100+ kg sovittavissa